КременчугКупянскЛевадаЛокомотивПрилукиНовый терминал
Історія

Історія нашої організації бере початок з наказу Народного Комісара Шляхів Сполучення Кагановича Л.М. № 327/4 від 11.12.1938 р., в результаті чого 25 грудня була створена проектна контора на Південній залізниці.

Уже в наш час, 18 квітня 1974 року наказом МПС № 15-І при Міністерстві шляхів сполучень було організовано Головне управління по проектуванню об'єктів залізничного транспорту Главжелдорпроект".

Так, проектна контора перетворилася в інститут "Харжелдорпроект".З метою створення кращих умов для проектування великих і складних об'єктів, пов'язаних з посиленням пропускної і переробної здатності залізниць Наказом МПС № 2632 від 21 листопада 1979 року Харківський проектно-вишукувальний інститут на Південній залізниці був перейменований в "Укржелдопроект" з філіями в містах Києві та Львові.

Після розпаду СРСР інститут було перейменовано в "Укрзалізничпроект" наказом Укрзалізниці № 128 18.11.91 р., а філії перетворилися в самостійні інститути.

Робота інституту була відзначена в 1998 році Держбудом України Дипломом II ступеня за проектування їдальні на 400 місць санаторію "Південний" в Миргороді Полтавської області, а також Дипломом II ступеня Держбудом РРФСР за проект вокзалу на 1500 місць в місті Бєлгороді.

Державний проектно-вишуканий інститут займається проектуванням всій інфраструктури Південної залізниці.

І не тільки Південної. Його проекти реалізовані в багатьох країнах СНД, серед яких - Росія, Білорусь, Молдова, Латвія та інші, а також багато областей України.

За 70 років діяльності інститут займався відновленням зруйнованого господарства залізниць під час Великої Вітчизняної війни, модернізацією і технічним переозброєнням доріг, будівництвом багатьох об'єктів.